Siin väikesel Eesti turul on abrasiivide tarnijaid päris palju. Peatume lähemalt kolmel põhitarnijal, kes loevad end ka kõik maailma juhtivate hulka kaetud abrasiivide tootmisel pehmetel alustel.

Alustame Nastroflex S.p.A’st, kelle toodangu edasimüüja on Tooltech OÜ. Nastroflex paikneb Itaalias ja on juba üle 45 aasta aktiivselt tegutsenud selles valdkonnas. Kui algul oli ettevõtte ainult abrasiivide konventeerija, siis peale kaubamärgi Grinco omandamist, omandati võimekus juba ise toota. Peale Crocodile kaubamärgi omandamist lisandusid veel vajalikud patendid keemia valdkonnas. Selline tegutsemine ongi Nastroflexi viinud üheks maailma juhtivamaks abrasiivtoodete tootjaks. Tema tooted on suunatud põhiliselt puidu-, mööbli- ja metallitööstusesse, aga neid kasutatakse ka mujal tööstustes nagu naha, tekstiili, autotööstus jm. Crocodile kaubamärgi omandas Nastroflex 2003. aastal. Crocodile on ise pärit Rootsist ja tema ajalugu on tunduvalt pikem kui Nastroflex’il endal. Miks on krokodill abrasiivmaterjalide tooteil ja pakendeil? Selle kohta loe lähemalt meie blogi postitusest, mis on avaldatud 30.11.2017.

Nastroflexlogo

Tooltech OÜ’le kui edasimüüjale on Nastroflex olnud usaldusväärne partner, kes pakub kvaliteetseid tooteid, tarnekindlust ja laia sortimenti parimate lahenduste leidmiseks.

Teisena nimetame Ekamanti. Ekamant on Rootsi ettevõtte, kel seljataga juba 90-aastane ajalugu. Ekamanti kaubamärk aga pärineb 1960-ndate aastate algusest. Ekamant on Nastroflexi  suurim konkurent puidulihvimise valdkonnas.

Ja kolmandana nimetame Mirkat. Mirka sai alguse 1940-ndatel aastatel Soomes. Aastakümnete pikkune kogemus ja kindel pühendumine tootearendusele on teinud Mirkast teerajaja tolmuvaba lihvimise valdkonnas. Mirka on kvaliteetne tootja, kellel on omad nüanssid.

Väliselt ei erine üks abrasiivmaterjalide tarnija teisest. Kuidas siis ikkagi otsustada, milline tarnija valida? Selle kohta loe meie blogi postitusest: Kes on parim abrasiivmaterjalide tarnija?, avaldatud 30.01.2018.